Тестування учнів на професійну спрямованість і мотивацію

Тестування учнів на професійну спрямованість і мотивацію при виборі майбутньої професії

 

За останніми даними Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації 60% учнів 11-х класів столичних шкіл не знають, ким воліють стати, і лише 22% всіх випускників вищих навчальних закладів задоволені здобутою спеціальністю і працюють за фахом. Саме тому особливої гостроти сьогодні набувають проблеми професійної орієнтації та професійного консультування школярів як запоруки свідомого вибору ними професії в майбутньому.

 

Дати відповідь на актуальне для учнівської молоді питання – «Яку професію обрати?» – ту, що відповідає життєвим інтересам, або надає можливість розвитку кар’єри, чи фінансової незалежності, приносить суспільну користь, чи популярність, а також розібратись у явних та прихованих, глибинних мотивах такого вибору допоможуть спеціальні тестові методики.

Школярам пропонується пройти тестування на визначення:

 

1. типу мислення і рівня креативності

 

 

 

Мета: зорієнтувати учня на вибір ним конкретних видів професійної діяльності – математичної, практичної, гуманітарної, технічної і т.д. (одного або декількох одночасно); виявити здатність творчо підходити до будь-яких буденних завдань

 

Якщо Ваші плани щодо вибору професії, не відповідають типу мислення, поміркуйте, що легше змінити – плани, чи тип мислення? А може стати більш креативним?

 

 

 

2. типу особистості та відповідної йому професії

 

 

 

Мета: сформувати для учня перелік можливих варіантів майбутньої професії, які відповідають його індивідуальному типу особистості

 

Вибір професії – це рівняння, як мінімум, з двома невідомими, і вирішити його треба таким чином, щоб обрана професія відповідала Вашим здібностям та особистим інтересам. Хто Ви? Можливо майбутній програміст, або провідний технолог, банкір, журналіст, або дієтолог?

 

 

 

3. мотиваційних чинників вибору професії

 

 

 

Мета: розкрити внутрішні та/або зовнішні фактори, які спонукають учня до вибору майбутньої професії

 

Якщо Ви розкрили свої мотиваційні чинники, значить – добре знаєте, чому обрали саме цю професію (спеціальність). Це дозволить Вам у майбутньому отримати від роботи три ключові вигоди: задоволення, гроші та можливість самореалізації

 

ВСЬОГО – ПОНАД 15 РІЗНОМАНІТНИХ МЕТОДИК для учнів 9–11 класів.

 

Після обробки персональних даних тестування учень отримує індивідуальний бланк з результатами і професійними рекомендаціями.